ekrany dotykowe
Ekrany dotykowy to nowoczesna i skuteczna forma promocji i przekazu informacji w celach komercyjnych i niekomercyjnych. Komunikaty reklamowe szczególnie w formie multimedialnej, czyli z dźwiękiem i ruchomym obrazem, bardziej przyciągają uwagę. Powszechność dotykowych urządzeń mobilnych czyni duży ekran dotykowy narzędziem intuicyjnym w obsłudze.
Na ekranach w sposób interaktywny klient lub turysta może zobaczyć przykładowo trójwymiarową wizualizację produktu lub odtworzonego, nieistniejącego już obiektu lub eksponatu. Obracanie, powiększanie, zabawa i atrakcyjny sposób prezentacji to większa szansa na pozytywny odbiór komunikatu reklamowo-promocyjnego.
Zobacz Galerię
Funkcje ekranów dotykowych:
- można je przystosować do każdej platformy i systemu operacyjnego (Windows, Linux, Android i inne)
- bardzo dokładne sterowanie wyświetlanymi elementami dzięki wykorzystaniu technologii pojemnościowej w ekranie
- komfortowe uruchamianie aplikacji i wszystkich funkcji jednym palcem
- automatyczny proces uruchamiania się systemu i programów np. po chwilowym braku zasilania
- możliwość pracy w trybie ciągłym przez całą dobę
- w zależności od potrzeb ekrany można montować w pozycji poziomej lub pionowej
- solidne i precyzyjne wykonanie
- wielozadaniowe narzędzie i kanał komunikacji dla działów marketingu i reklamy w firmie
możliwe zastosowania i lokalizacje:
- emisja spotów reklamowych, promocyjnych i informacyjnych,
- multimedialna prezentacja produktów i usług
- wyświetlanie instrukcji obsługi i używania produktów
- porady związane z produktem lub usługą,
- interaktywne aplikacje angażujące użytkownika/klienta
- przyciągnięcie uwagi odwiedzających i zatrzymanie jej na dłużej
- show-roomy
- salony firmowe
- muzea i obiekty zabytkowe
- punkty informacyjne
- szkoły i uczelnie
- galerie handlowe
- targi i wystawy